Online Fjernhjelp
Har du et problem på datamaskinen?
Eller er det noe du ønsker å lære?
Bønes IT Kompetanse har siden starten i år 2000 drevet med supporttjenester innen IT. Vi er kjent for vår omfattende kompetanse og enestående service.
Ingen oppgave er for stor eller for liten
- den må bare løses.
Hvorfor velge oss?
Hos oss får du én kontaktperson
Thomas Bønes har over 23 års erfaring med datasupport, og har vært borti det meste.
Tålmodigheten er bortimot ubegrenset, og hvis du kvier deg for å stille et spørsmål du føler du burde kunnet svaret på, vil du nok føle deg beroliget og tilfreds etterpå.
Hvem ringer for hjelp?
Det korte svaret er: alle...
Vår supporttjeneste benyttes av alt fra den selverklærte ikke-datanerden til profesjonelle i bransjen som vil ha en ekstra kollega å referere med - til profesjonelle musikere med tonnevis av biblioteker som bare skulle funket.
Hva ?
Når ?
Sånn !
Du kan få hjelp med dataproblemer, kurs eller opplæring. Ingen oppdrag er for store eller små.
Og har du det bare travelt, kan vi hjelpe deg med å utføre oppgaver du bare skulle hatt ferdig - mens du gjør andre ting.
Du kan når som helst ringe
413 08 008
Vår supporttjeneste er fleksibel, og du kan ofte få hjelp på sparket når du ringer. Eller du kan avtale en tid som passer.
Vi kan hjelpe deg på den måten du foretrekker:
Online Fjernhjelp
Få hjelp direkte på skjermen
Telefonsupport
Du ringer, vi hjelper - på telefon
Online Fjernhjelp
Få hjelp direkte på skjermen
Online Fjernhjelp er vår mest populære support-tjeneste.
Vi kan med din tillatelse styre tastatur og mus, slik at vi kan utføre hele jobben for deg. Eller vi kan bare se på og forklare, hvis det er mer undervisning/opplæring.
Online Fjernhjelp kan brukes til alt fra å løse problemer på dataen (eller tilknyttede enheter som printere osv) til opplæring i bruk av maskinen, programvare eller online produkter og tjenester.
Det er svært enkelt og raskt å komme igang, og mange oppgaver løses mest økonomisk via Online Fjernhjelp.
Telefonsupport
Når du bare ønsker tips
Tradisjonell telefonsupport er god å ha som supplement til Online Fjernhjelp, og det er også det eneste som nytter når man ikke kommer på nett med maskinen man trenger hjelp til.
Det er også mange ganger at man bare har et spørsmål eller ønsker mer informasjon om et datarelatert tema.
Vi svarer på det meste, så det er bare å ringe.
Priser
Forutsigbarhet du kan stole på
Priser bør være enkle og forutsigbare. Derfor har vi en fast pris uansett hva, når og hvordan:
kr 249,-
pr påbegynte kvarter / 15 minutter
GRATIS
avklaringssamtale (5 min) inkludert for hvert supporttilfelle
Tjenesten er preget av trygghet, sikkerhet og forutsigbarhet. Det er derfor ingen etablering eller skjulte kostnader. Den gratis avklaringssamtalen på inntil 5 minutter gis for å sikre at du får anledning til å drøfte problemstillingen din for vår profesjonelle vurdering i forkant, og mulighet til å velge om du ønsker å gå videre.
Vår oversiktlige prissetting gjelder uansett om du velger Online Fjernhjelp, telefonsupport eller en kombinasjon av disse.
Vanlige oppgaver
Typiske gjengangere
Typiske oppgaver vi får daglig er:
-
feilsøking av problemer på PC / Mac / mobile enheter
-
konfigurasjon / oppsett av programvare / apper
-
hjelp med oppsett av e-post på ulike enheter
-
printer som ikke fungerer
-
antivirus og bekyttelse mot trusler
-
backup av dokumenter, bilder og data for øvrig
-
oppdatering av Windows / macOS / firmware o.l.
-
gjenoppretting av tapte data fra harddisker, minnekort, minnpenner, kameraer osv.
-
hjelp til å lage trykkeklare filer for sending til trykkerier
-
kurs og opplæring i vanlig programvare
-
installasjoner og feilsøking for musikere med studio
-
opplæring / kurs i bruk av musikkutstyr som keyboard, digitalpiano og moderne orgel
-
opplæring i grunnleggende datasikkerhet, bruk av sosiale medier osv
-
strømledningen som ikke var satt i... :)